روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق

هکر اینستاگرام و ایمیل خبرنگار گیلانی دستگیر شد

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

به گزارش «دیارباران»، آرش شعاع شرق خبرنگار گیلانی گفت: سال گذشته ایمیل، اینستاگرام و سایر صفحات شخصی ام در شبکه های اجتماعی توسط یک فرد هک گردید.


وی ادامه داد: مجرم با پروفایل شخصی اینجانب مبادرت به ایجاد مزاحمت ناموسی و تهدید بانوان کرده و از آنها تقاضای رابطه نامشروع می کرد.

پس از اطلاع موضوع به طرح شکایت از هکر خاطی کردم که با دستور دادستانی محترم شهرستان رشت، پرونده به پلیس فتا ارجاع شد.

وی ادامه داد: با پیگیری سرهنگ ایرج محمدخانی رئیس پلیس فضای تبادل و اطلاعات گیلان(فتا)، دقت نظر افسر تحقیق پرونده و همکاری اطلاعات نیروی انتظامی فرد خاطی شناسایی و پس از ردیابی، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این روزنامه نگار گیلانی تصریح کرد: متاسفانه این هکر با پروفایل شخصی اینجانب مزاحم نوامیس مردم می شد، لذا با نهایت شرمساری بابت این مساله از تمام بانوان محترمی که از آبانماه سال گذشته تا کنون برای شان مزاحمت ایجاد شده عذرخواهی می کنم.

شعاع شرق تاکید کرد: این پرونده در شعبه ششم بازپرسی دادسرای انقلاب رشت مفتوح است لذا از کلیه افرادی که در در شش ماه گذشته برای شان مزاحمت ایجاد گردیده درخواست می شود جهت متنبه کردن فرد خاطی به این شعبه مراجعه و از فردخاطی شکایت کنند.

این خبرنگار گیلانی با بیان اینکه صلاح کار در این است که فعلا از بیان جزئیات بیشتر پرونده خودداری کنیم، اذعان کرد: در آینده ای نچندان دور به تشریح جزئیات و ابعاد پنهان پرونده، تحریک کنندگان مجرم و… خواهم پرداخت.

وی در خاتمه تصریح کرد: جا دارد از حضرت حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا دادستان محترم شهرستان رشت، شهند معاون محترم دادستان، سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتای گیلان، سروان آقاجانی افسر تحقیق پرونده، ماموران محترم اطلاعات نیروی انتظامی، جناب آقای کارگر بازپرس محترم شعبه ششم و کلیه عزیزانی که در شناسایی و دستگیری مجرم تلاش کردند تشکر ویژه ای داشته باشم.

پیوند به پایگاه خبری؛ دیارباران، هشت دی نیوز،

  • ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">