روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

یادداشت های روزانه آرش شعاع شرق

روز نوشت آرش شعاع شرق

**بــــــــه نــام خالـــــــــق قلـــــــــــــــم**
این وبلاگ محل درج یادداشت، تحلیل، پژوهش، دیدگاه ها، سخنرانی، عکس (و به طور خلاصه؛ کلیه مطالب) مربوط به اینجانب است.
در ضمن، مطالبی که توسط دیگران درخصوص بنده نوشته و در نشریات یا سایت های غیر متشر می شود نیز، در این وبلاگ بارگذاری خواهد شد.
با تشکر/ آرش شعاع شرق



بسم الله الرحمن الرحیم
ومَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

باصلوات برمحمد(ص)و آل محمد(ص)
درود به روان پاک کشته شدگان راه آزادی

✔️احتراما به استحضار دوستان و آشنایان عزیز می‌رساند؛

۱۲آبانماه سال گذشته ایمیل و صفحات فیس بوک، اینستاگرام، آپارات شخصی اینجانب، هک گردید.

که بلافاصله با طرح شکایت در دادگستری شهرستان، پرونده به پلیس فتای گیلان ارجاع و در دستور کار افسران تحقیق این پلیس قرار گرفت و با دستور مستقیم سرهنگ ایرج محمدخانی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) و دقت نظر و درایت افسر تحقیق پرونده ظرف مدت کمتر از ۲۰روز  فرد مجرم شناسایی و پس از آن با هماهنگی دستگاه قضائی و سیستم امنیتی، توسط ماموران اطلاعات نیروی انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه در محل وقوع جرم دستگیر شد.

✔️منتهی آنچه در این اثنی موجب تکدر خاطر،  تاسف و تاثر فراوان اینجانب شد این است که؛ فرد مزبور که وابستگی و مراوداتی با یکی از شهرداری ها!!!!! دارد جهت تخریب چهره اینجانب، با معرفی خود به نام آرش شعاع شرق اقدام به درخواست دوستی، ارسال تصاویر و فیلم های مبتذل برای بانوان محترم کرده و ضمن درخواست های خلاف عفت عمومی و اخلاق از آنها، تهدید می‌کرد که اگر به این خواسته شیطانی اش تن ندهند تصاویر شخصی صفحه شان را منتشر خواهد کرد! که متاسفانه این رقم به حدود ۴۰نفر رسید!

✔️ اینجانب ضمن اعلام انزجار از رفتارهای خلاف اخلاق، قانون، شرع و شان انسانی انجام شده توسط مجرم، اقدامات کثیف اش را مغایر با عقاید و تفکرات ملی و مذهبی خود می‌داند از کلیه خواهران گرامی و عزیزی که از ساعت ۲۱ روز ۱۲آبانماه ۱۳۹۵ تا این لحظه از ایمیل اینستاگرام و فیس بوک بنده برای‌شان مزاحمتی ایجاد گردیده استدعای عاجزانه دارم تا با مراجعه به دادسرای عمومی شهرستان رشت (واقع در پل عراق) و یا هماهنگی با اینجانب (از طریق شماره ۰۹۱۱۵۴۷۸۷۳۹) از این فرد که اکنون به دست قانون افتاده است، شکایت کنند.
✔️همچنین این پرونده تاکنون به غیر از اینجانب، ۳شاکی دیگر نیز دارد.

گفتنی است؛  عمده دلایلی که از همان لحظات  اولیه هک صفحات شخصی ام تا زمان شناسائی مجرم سکوت کردم این بود که:

✔️اولا؛ فرد متخلف را به قانون واگذار و شکیبایی به خرج دهم تا سیر قانونی پرونده طی گردد...
✔️ثانیا؛ با جار وجنجال رسانه ای از مطلع شدن مجرم جلوگیری، زمینه ی فرار مجرم و از بین بردن آثار #جرم از سوی وی را فراهم نیاورم...

✔️در نهایت؛ ضمن عذرخواهی مجدد از کسانی که در این ایام از صفحات شخصی ام (البته توسط فردی دیگر) برای شان مزاحمت ایجاد شده، بزودی جزئیات بیشتری از این پرونده، انگیزه مجرم از این اقدام کثیف شیطانی، مراودات وی با یکی از شهرداری ها و تحریک کنندگان وی را به اطلاع عموم خواهم رسانید.
و اما درخاتمه؛ از حیث مکر و نقشه های شوم کوردلان، به درگاه واحد پروردگار پناه می‌برد و صبر وتحمل طلب نموده و آرزومند است، شر دشمنان را نه به خودشان، بلکه خنثی بگرداند.

"اللهم العجل عواقب امورنا خیرا"
✍ آرش شعاع‌شرق _ روزنامه نگار و پژوهشگر


  • ۹۶/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

شما اولین نفری باشید که برای آرش نظر می گذارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">